fbpx

To już się robi nudne, że uczestnicy ostatniej eliminacji Interia Drive Cup mieli zapewnione to co w ściganiu najlepsze bo tor i trasa, ale warunki to można było im zafundować mokre przynajmniej raz w tym sezonie.

Czytaj dalej

Jest w zegarkowym świecie pojęcie czasomierzy jubilerskich. Cieszą się one mniejszym poważaniem u znawców, ale mają grupę wiernych odbiorców. Takim jubilerskim zegarkiem jest produkt marki Cartier i okazuje się, że to nie jedyny taki wyrób.

Czytaj dalej

Dopiero co rozwodziłem się rzewnie nad BMW e21 i twierdziłem, że Rekin jest klasycznym klasykiem i powinien zaspokoić pragnienia większości miłośników starszych samochodów. No dobrze, a co z mniejszością? I wtedy mój wzrok padł na GTV.

Czytaj dalej

Jest coś takiego w proporcjach i wizerunku Rekina, że zapada w pamięć jako odniesienie dla klasycznego klasyka. Rozmiar, rodzaj napędu i ta specyficzna mieszanka nowoczesności z tradycją. Nic dziwnego, że dla wielu to jest właśnie wymarzony Lajkonik.

Czytaj dalej

Pisałem – tutaj – o preparatach skutecznie zwalczających koronawirusy od Valeo, ale okazuje się, że na rynku przybywa podobnych specyfików. Ostatnio natknąłem się na takowy od znanego dostawcy środków do pielęgnacji samochodów – Auto Glym.

Czytaj dalej

Zdaniem wielu felga dla samochodu to jak pantofel dla mężczyzny. Różne są upodobania, ale gminna wieść niesie, że jazda na stali to ciężki grzech i nie powinno się jej nawet rozważać. Cóż, zatem jestem teraz w podwójnym grzechu.

Czytaj dalej

A już się bałem, że dojdzie do powtórki sprzed dwóch tygodni. Co prawda 12 września pogoda była słoneczna zamiast deszczowej, ale organizatorzy Auto Nostalgia 2020 i tak postanowili, że samochody i ludzie spotykają się pod dachem.

Czytaj dalej

Miałem to zrobić jakoś bardziej uroczyście, ale wyszło jak zwykle. Więc to jest moje nowe daily, ale o tym później a na razie przejdziemy od razu do kwestii ogumienia, tak dzisiaj aktualnej i wzbudzającej wciąż nowe emocje.

Czytaj dalej

Diesel i trzycylindrowy to murowana recepta na niekończące się wibracje, ale okazuje się, że Japończycy potrafili sobie jakoś radzić z tematem i zamiast pakować te napędy wyłącznie do kosiarek, zdecydowano o instalacji pod maską samochodu osobowego.

Czytaj dalej

9/441