fbpx

Nie zdejmuj nakładek.

Nie zdejmuj nakładek.

Nie zdejmuj nakładek.

Progowych oczywiście bo o żadnych innych tu nie może być mowy. Pomimo wszystkich zalet, japońskie auta mają dwie fundamentalne wady: korozja i wszechogarniająca nuda. Tutaj mamy widoki na tylko jedną z nich a i to niekoniecznie.

Wczorajsza debata nad wyborem Celiki dowiodła, że hormony w was buzują i tylko czekacie żeby wypuścić na drogi swoje mechaniczne konie. O ile w przypadku starej Toyoty macie zagwarantowaną efektowną jazdę bokami to Nissan w wersji GT będzie na drodze bardzo efektywny.

Wiele lat trwały w WRC spory o to, który z kierowców jest lepszy. Czy ten jeżdżący widowiskowo czy może ten dowożący wynik i samochód w jednym kawałku. Jak w każdym sporze, nie brakowało argumentów oraz zagorzałych zwolenników obu frakcji.

Oczywiste jest, że z punktu widzenia właściciela zespołu czy sponsora, lepszy jest zawodnik skuteczny. Oczami kibica sprawa nie wygląda już tak jednoznacznie. Obiektywnie trzeba jednak przyznać, że skuteczność przewyższa widowiskowość, na którą można sobie pozwolić w nagrodę po udanym występie. Cóż bowiem z tego, że zamiatasz na winklach i latasz po rowach kiedy twój numer startowy pojawia się z reguły w dole tabeli o ile w ogóle jest klasyfikowany.

Właśnie z tej szkoły „zimnej kalkulacji” wywodzi się Primera GT. O ile model podstawowy musiał zadowolić się życiem na taksówce lub w garażu starszych państwa to GT stanowił jego całkowite przeciwieństwo.

W dobie licznych kradzieży szybkich samochodów (mówimy o sytuacji sprzed lat, ale teraz ten trend zdaje się, niestety, powracać), przesiadano się na auta niewyględne w nadziei, że zwyczajnie nie zostaną zauważone. Przez złodziei ani policję.

GT to typowy sleeper ale bardzo dynamiczny i skuteczny. Na ile pozwala mu układ jezdny z napędzaną przednią osią. Tak się jednak składa, że pozwala na naprawdę wiele więc upewnijcie się tylko, że struktura nadwozia jest w porządku a przyszłość GT widzę jak na filmie poniżej.

Nissan Primera eGT

Rocznik: 1991

Cena: 6 200PLN

Kontakt: 660 095 542

Link

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *