fbpx

Miał być hybrydowy.

Miał być hybrydowy.

Miał być hybrydowy.

Ten Mercedes był przełomowy pod wieloma względami. Kilka dni po premierze przewrócił się w teście łosia i usłyszał o nim cały świat. Niewiele natomiast mówiło się o jego specyficznej konstrukcji.

Tymczasem A klasa była nie lada świrem w kwestii konstrukcji. Miała podwójną podłogę, w której planowano schować akumulatory, bo ten maluch miał być pierwszą hybrydą marki. Inna sprawa, że gdyby to dodatkowe obciążenie się tam faktycznie pojawiło, być może nigdy nie byłoby wpadki na torze.

Z hybrydą nie wyszło, z łosiem poszło świetnie. Fabryka dodała do wszystkich aut układ ESP i grubsze stabilizatory i wyszła z afery obronną ręką. Zaraz po nich, na czołówki gazet trafiło Audi z wypadającym z drogi pierwszym TT. Odgrzewanie strategii promocyjnej nie okazało się już jednak tak samo skuteczne.

Po dwudziestu latach to jednak nie przytoczone rewelacje sprawiają, że warto się zainteresować niebieskim brzdącem. Atrakcją jest stan blacharski samochodu. To doprawdy rzadkość, żeby A klasa nie nosiła na sobie korozji. Z wdziękiem, ale jednak. Ten jest jak spod igły i pewnie dlatego cena jest taka jaka jest.

 

Mercedes Benz A140

Rocznik: 1999

Cena: 9 900PLN

Kontakt: 694 877 900

Link

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *