fbpx

Ale z klimą?

Ale z klimą?

Kiedy przeczytałem, że w modelu 340 znanym z podstawowego silnika 1.4 Renault dołożono w tym przypadku klimatyzację to pomyślałem, że jazda tym autem może okazać się nie lada wyzwaniem. A potem doczytałem.

Okazuje się, a nie byłem tego przez lata świadom, że poza 1.4 można było w 340 otrzymać również silnik 1.7, też pochodzący z Renault. Tylko bowiem model 360 wyposażano w jedyny prawdziwie volvowski silnik 2.0.

To, w połączeniu z układem napędowym transaxle czyli ze skrzynią biegów umieszczoną z tyłu, przy napędzanej tylnej osi sprawiało, że dwulitrowa „trzyseta” zaczynała być całkiem rozrywkowym pojazdem. I ten egzemplarz nie powinien pod tym względem rozczarowywać.

Fakt, wizerunkowo te samochody nie mają lekko. U nas znane były w wersji z koszmarnym dieslem, a sprowadzane do Polski benzyniaki 1.4 również nie grzeszą osiągami. Pora jednak przełamać tę passę i uwierzyć, że Volvo serii 300 może również dostarczyć frajdy z jazdy.  

 

Volvo 340

Rocznik: 1988                   

Cena wywoławcza: 12 000PLN

Telefon: 573 502 222

Link

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *