A cóż to za argument sprzedażowy w przypadku samochodu gdzie lista zalet jest chyba dłuższa od tabelki z dodatkowym wyposażeniem możliwym do zamówienia. Największa z nich to fakt, ze 456 utorowało drogę dla modelu Scaglietti.
Ferrari produkowało ten model ponad dziesięć lat i to już chyba ostatni tego typu przypadek w Maranello bo w kolejnych rocznikach modele pojawiały się i znikały bez żadnego ostrzeżenia.
V12 był jedynym dostępnym silnikiem. Z 5.5 litra wyciągał 442 konie mechaniczne mocy a nazwę modelu wzięto od pojemności pojedynczego cylindra wyrażonej w centymetrach sześciennych.
Piękną linię 456 otrzymała od Pininfariny. Konkretnie od Lorenzo Ramaciottiego, który jest też autorem nadwozi Peugeot 406 Coupe, Alf 4C i Giulietty i Maserati Quattroporte (z 2012 roku) a także koników 430, 550 Maranello, 360 Modena i wspomnianego już Scaglietti.
Pierwszy Maja to Święto Pracy i wydaje mi się, że należy go odpowiednio obchodzić. W motoryzacji zaś takie dni obchodzić można z pomocą prawdziwie wiekopomnych jej dzieł. 456 jest z pewnością takim dziełem, to dużo więcej niż po prostu samochód, ale dodajmy też, że pierwszą setkę ten potwór V12 łyka w 3,9 sekundy a rozpędza się do 300km/h. Niech się święci.
Ferrari 456
Rocznik: 1994
Cena wywoławcza: 149 000PLN
Kontakt: 607 079 169
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
Co tu dużo mowić.. bella..
Obejrzałeś ten filmik? Boże, ale by się chciało coś takiego mieć pod ręką. Doskonałość pod każdym względem, chociaż Scaglietti podobał mi się bardziej, ale słyszałem inne głosy, że właśnie brzydszy.
Mozesz brac Scagletti.. 😉 ja zostaje przy tym.. To też w koncu Ferraribw którym wnętrze zachęca do zajęcia miejsca za sterami.. 🙂
Scaglietti wygląda nieco dojrzalej. 456 nieco się już zestarzał, ale znam takich, którym późniejszy samochód wcale się nie podoba. Może mały wyścig?