fbpx

Klasyka gatunku.

Klasyka gatunku.

Klasyka gatunku.

Jest coś takiego w proporcjach i wizerunku Rekina, że zapada w pamięć jako odniesienie dla klasycznego klasyka. Rozmiar, rodzaj napędu i ta specyficzna mieszanka nowoczesności z tradycją. Nic dziwnego, że dla wielu to jest właśnie wymarzony Lajkonik.

Co ważne, BMW nie składa też pustych obietnic. Wszystko tu działa solidnie, bez obawy, że odpadnie przełącznik czy element tapicerki. Podobnie z mechaniką. Może w tej wersji nie wyrywa z kapci, ale silnik powinien pracować z właściwą kulturą, podobnie skrzynia i dyfer.

Tak, dyfer, bo Rekin i pod tym względem jest klasycznym klasykiem – ma tylny napęd. Niby nic a jednak cieszy bo pochodzi z czasów kiedy taki układ napędu był jeszcze oczywisty, ale proporcje zaczynały się niebezpiecznie przechylać na korzyść tańszego rozwiązania FWD.

Pozbawiony tuningowych dodatków egzemplarz to właściwy wybór dla kogoś ze smakiem. Auto nie jest może imponująco wielkie, ale człowiek dobrze się w nim czuje a wizerunek BMW pozwala wciąż poczuć przyspieszenie tętna przy zachowaniu wyrafinowanego stylu.

 

BMW e21 318

Rocznik: 1982                                   

Cena wywoławcza: 34 000PLN

Telefon: 600 270 322

Link

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *